wtorek, 1 listopada 2011

Recenzja książki „Moje wypieki” Doroty Świątkowskiej

Książka „Moje wypieki” Doroty Świątkowskiej wygląda apetycznie!:-) Piękne zdjęcia, aż ma się ochotę schrupać te wypieki! Kartki miłe w dotyku, przyjemnie się obraca się strony...

Można tu znaleźć wiele przepysznych przepisów na: babki, bułeczki, serniki, mazurki, ciastka, torty i muffinki. Każdy przepis opatrzony jest w zdjęcie oraz szczegółowy opis przygotowania. Bardzo przydatne, a rzadko w przepisach spotykane są także informacje na temat wielkości blach potrzebnych do przygotowania ciasta, dzięki czemu ciasto nie będzie ani za niskie, ani nie wyleje się z formy podczas pieczenia. Przepisy w książce nie są skomplikowane, więc nawet amator sztuki kulinarnej, w oparciu o instrukcje autorki, przygotuje przepyszny deser.

Autorka „Moich wypieków” zdobyła II miejsce w prestiżowym konkursie „Gourmand World Cookbook Awards 2010 oraz w 2008 otrzymała nagrodę „Blog roku” w kategorii „Moje zainteresowania i pasje”, a w 2010 zdobyła tytuł „Bloger 2009 roku” w kategorii „Życie”.

Mnie w tej książce najbardziej zachwycił tort malinowy z białą czekoladą i malinami, ciasto bezowe z migdałami, białą czekoladą i kremem cytrynowym oraz rolada bezowa z wiśniami. Zaznaczyłam już sobie także kilka przepisów do wypróbowania na najbliższe święta... Szczerze polecam książkę wszystkim wielbicielom pysznych wypieków!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz